Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

måndag 1 augusti 2011

STOR KONSPIRATION AVSLÖJAD AV MIG!!!

Hej alla era fubbickar som läser men som aldrig lämnar kommentarer.

Jag har tack vare Internets tagit reda på varför:

1: Kina har så jävla många invånare
2: Varför Kina har så jävla många invånare (STOR AVSLÖJANDE)

Det är jävligt enkelt egentligen. Man kan tro att kineserna är så många bara för att de saknar kristna värden och inte kan kontrollera sina kulor, men det är enklare än så.

Vi goda, kristna Svenskar adopterar en hel del jävla kinesbarn hela jävla tiden, eller hur? Vet ni varför? FÖR KINA PLANERAR ATT INVADERA! OCH DÅ ÄR DET BRA ATT HA EN MASSA SOLDATER PÅ INSIDAN!!! Så när kineserna väl klättrar över sin mur och korsar Atlanten på väg mot Sverige så kommer det stå en miljard soldater här redo att välkomna dem!!!

Jag har berättat detta för Anders, polisen, Mor (vet inte om hon fortfarande kan höra dock) och för barnen på lekplatsen utanför Svallbyskolan, men nästan ingen vill tro mig (Mor dreglade lite och huvudet föll framåt, tolkar det som en nick). Därför är det upp till er, Internets armé av kristna trupper, att stoppa denna stundande invasion.
Jag har redan bojkottat kinesisk mat som sushi och ska börja skicka hatmejl till alla kineser jag ser på Fecebook. WISSH MY LUCK!!

1 kommentar: