Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

tisdag 17 november 2009

Bestulen!

Ni som hänger med i "svängarna" på Internet kanske vet att jag nyligen vann storkovan under mitt besök på Mullbergaskolan (www.mullbergaskolan.se). Det enda säkra sättet att förvara pengar i dessa osäkra tider är såklart att själv förvara sina besparingar hemma. Jag förvarade min vinst i en stor sopsäck som jag hade gömt under diskhon, men när jag kom hem idag visade sig att den var borta! Det finns inga tecken på inbrott och jag har ingen aning hur man orkade bära iväg påsen (jag fick kalla på tanten som bor bredvid för kunna bära in den).
Om du har sett en perosn, troligtvis invandrare, som bär omkring på en stor sopsäck och betalar allt med mynt, kontakta mig!

1 kommentar:

  1. En gång slängde Tommy en påse med min packning innan fjällresan med klass 4a. Packade i sopsäckar för att spara utrymme. Kan vara något liknande som hänt?

    SvaraRadera