Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

fredag 8 januari 2010

Nu ringer chefen

Idag fick jag ett par samtal. Som tur var så kan jag se vem det är som ringer (moderna grejer jag har köpt!) så jag svarade inte på någon av dem. Först ringde Bert-Åke och undrade vart jag var (kan nämna att jag gav telefonen "Fingret" medan han talade in ett meddelande. Gubben förtjänade det). Sedan fick jag ett samtal från Fredrik. Det var länge sedan jag hört av honom.
Han talade inte in något meddelande, men han verkade ha halsproblem för han stönade i några minuter. Skum snubbe.
Till sist ringde min mor mig för en stund sedan. Gnällkärringen undrade väl vart hon lagt sina glasögon eller sin hjärtmedicin; hon är minst lika jobbig som min analklåda, om inte värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar