Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

torsdag 3 december 2009

Hello from South Africa

Vi ar nu i Sydafrika pa ett "pitstop". Jag sitter pa ett IT-café i narheten av hamnen medan de flesta ombord har stuckit till det sa kallade "Red Light District". Aven sjoman behover lite karlek verkar det som.

Jag har det ganska bra, alla ombord ar snalla aven om jag inte forstar vad de sager, kul verkar de ha i alla fall.

En rolig observation: Har i Afrika ar det alltid SVART som natten! Haha!


EDIT: Det verkar som de svenska bokstaverna a, a och o inte fungerar har nere. Inte konstigt att de ar sa efter alla andra, civiliserade lander.

2 kommentarer:

  1. Tips Elias:
    kopiera ett "ä" tex från en svensk sida (jag brukar använda passagen.se) och klistra sedan in det. Fungerar utmärkt!
    //ADMIN

    SvaraRadera
  2. Elis! Och du då? När du kommer till Sverje ijen blir det fight. Pappa har byggt en steelcage åt mäj i garajet. Ses då!
    Ps. Du e ful d.s.

    SvaraRadera