Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

måndag 7 december 2009

Trubbel

Det verkar som om vi ha hamnat i lite trubbel här. Båten skulle göra ett snabbt ärende i Libyen och kaptenen passade på att hämta upp några dussin nya passagerare. Sedan vet jag inte vad som hände, alla började skrika och smälla av raketer eller något. Jag blev visst inlåst i min hytt (tur att jag lånade kaptenens laptop i går natt!).

Aja, ni får ha det bra i tråkiga Sverige tills jag kommer hem igen!

4 kommentarer:

  1. Elsi e en fägis! Jag väntar på däj i hamnen. Ska ramma däj me min cyckel.

    SvaraRadera
  2. SLUTA PORRSURFA MED KAPTENENS LAPTOP

    SvaraRadera
  3. Om du hade varit min lärare hade jag anmält dig för sexuella trakasserier!

    SvaraRadera
  4. Vet inte om jag gillar din ton Johanna, lärarna är samhällets ryggrad.

    SvaraRadera