Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

fredag 18 december 2009

Skolavslutning

Idag kl. 13.00 började jullovet. Äntligen säger jag, jag svär att mina arbetsdagar bara blev längre och längre ju närmare julen man kom.
Som avslutning var det tänkt att lärarkåren skulle möta eleverna i basket, dock dök endast fjanten Kalle Rosberg upp till idrottshallen. Istället utmanade jag Bert-Åke på en man-mot-man match i straffkast. Gubben blev så hårt spöad att han aldrig lär glömma det.
I omklädningsrummet stötte jag på Fredrik Cronberg igen. Han stod fullt påklädd i duschrummet med en tvål i handen och med ett leende upp till öronen. Snabbare än Lacky (?) Luke sprang jag därifrån, svettig men icke-sodomiserad.

God Jul får väl önskas till er, men jag känner att de flesta inte förtkänar det.

3 kommentarer: