Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

söndag 10 april 2011

Besökte kyrkan idag

Besökte Svallbykyrkan för första gången på många år i morse. Pastorn William Hellström och jag hade ett långt samtal om livet, kärlek, invandrare, bögar och allt annat som skadar folk. Vi kom överens om att jag skulle komma över nästa lördag till ett möte med han och hans pastor-kompisar. Fy faen vad gött det är att ha någon att tala med.

3 kommentarer:

  1. Har du slutat ringa Harrys gaybox? Någon kille (Kevin?) ringde mig på mitt mobilnummer och frågade efter dig igå nämligen. Tydligen har du uppgett mitt mobilnummer till de du talat med på Harrys Gaybox.

    SvaraRadera
  2. Har du funnit din rätta plats i livet Dalén?

    SvaraRadera
  3. NEJ ANDERS JAG RINGER INTE TILL HOMOSEXAR JAG LOVAR MÅSTE VARA VIRUS PÅ TELEFONEN JAG LOVAR JAG ÄR INTE BÖG

    SvaraRadera