Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

torsdag 21 april 2011

Jorden = Platt!!!

William berättade en massa saker idag och jag fick lite av en "uppenbarelse" som jag delade med mig till William. Vi tyckte båda att jag skulle posta det här på min Internetsdagbok.

Om Jorden inte var platt, hur kommer det sig då att:

1: Vi inte ramlar av Jorden? Enligt vissa idioter snurrar den "runda" jorden jättesnabbt och då hade vi ramlat av.
Tror ni inte mig? Testa att stå på en uppblåst badboll. Inte så jävla lätt va?? Försök att stå på den medan ni tvingar några sjundeklassare att snurra den. Ni kommer ramla av och slå er jävla hårt. Tydligt bevis för att Jorden är PLATT!

2: Jorden inte kröker sig?!? Pressa näsan mot badbollen från tidigare och se hur den sluttar ner på andra sidan. Det borde för faen vi också se när vi kör till jobbet eller Systemet varje dag!!!! Men istället är vägen helt platt, precis som JORDEN!

3: VI HAR JÄVLA BILDBEVIS?! TITTA HÄR FÖR FAEN:


Det är så JÄVLA typiskt att de ateistiska judarna och kommunisterna försöker lura oss, jävla idioter för faen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar