Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

lördag 30 april 2011

Hej alla :D

Hej alla!

Elias stack på semester imorse och nu ska jag sköta hans hem tills han kommer tillbaka. Jag tänkte att jag kunde låna hans blogg lite medan han är borta ;)


Vem är jag då undrar ni säkert ;)Jag heter Roberta och är Elias storasyster. Brukar sköta Elias villa när han är reser/är hemma hos sin pojkvän. När han bodde i Mullberga (vart tusen-i-hakar ligger det?!) fick jag ta hand om hans hus hur länge som helst!




Idag har jag inte gjort så mycket. Min äldsta son Sonny-Caspar och jag ska ut och övningsköra imorgon efter kyrkan. Ska bli kul för oss båda att få sitta bakom ratten för första gången!


Puss och hej!

PS: Elias hade skrivit ner lösenordet på sin blogg på en lapp som låg bredvid skärmen. Det gamla var "andersimitthjärta", vet någon vem Anders är? Det är ändrat nu i alla fall ;)

2 kommentarer:

  1. Helena från ICA30 april 2011 kl. 11:10

    You go girl :) Ewa ska också börja övningsköra snart så hon kan börja schussa mig till spinningen.

    SvaraRadera