Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

måndag 4 april 2011

Dagens svenska gick rätt åt helvete

Ja fy faen för ungjävlar alltså. Jag gick inte till jobbet förra fredagen då jag VISSTE att satungarna skulle göra en jävla massa "roliga" hyss åt mig. Förra året tejpade någon fast en plastpenis på fronten av min bil och jag märkte det faen inte förren en jävla homofil stod en natt och antastade min kära Fiat Panda. Fick ju faen sälja den efteråt, aldrig att jag kör en HOMOBIL!

Hur som helst, när jag kom till jobbet och den första lektionen för dagen så förväntade jag mig att se eleverna sitta tysta av respekt som de vanligtvis gör men så faen att de gjorde det idag. Så fort jag gick in i klassrummet blev jag BOMBERAD av vattenballonger fyllda med dassvatten. Alla ungjävlar sprang därifrån medan jag stod i ren CHOCK över vad som hade hänt och när jag väl förstått att jag var TÄCKT i utgjuten avföring och urin så gick jag raka vägen till Bert-Åke och förklarade vad som hade hänt.

Han sa att allt var lärarnas idé.

Fy faen vad jag hatar ungjävlarna. Fy faen vad jag hatar Bert-Åke. Fy FAEN vad jag hatar människor.

3 kommentarer:

  1. Urin är inte bra.

    SvaraRadera
  2. Elias, kom ihåg:
    Sticks and stones may break you bones- but only love can break your heart.

    Din vän
    Anders

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :D

    SvaraRadera