Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

torsdag 5 maj 2011

Behöver jag en man?

Ibland vaknar jag upp om natten gråtandes. Då vill jag att en stor, stark man ska kunna hålla om mig tills jag somnar om igen, inte att jag ska hitta ett inramat foto på någon glad kille med snygg frisyr under huvudkudden (Elias!).

Tror ni att jag behöver en riktig man? Inte sådana fejk-män man ser på tv? Vart kan man hitta riktiga män egentligen???

6 kommentarer:

  1. Ring inte mig, jag ringer dig.

    ALDRIG.

    HA!

    SvaraRadera
  2. Hej Anders!

    Du ser ut som mannen på den bild Elias hade under kudden! Är du hans vän??? Han pratade ofta om "min bästa vän och guru Anders" men han sa aldrig att Anders var en sådan stilig påg ;)

    SvaraRadera
  3. Roberta, inte ens om du var den sista kvinnan på jorden och mänsklighetens fortsatta existens hängde på vår fysiska samvaro skulle jag vilja vara med dig.

    Det närmsta du någonsin kommer att komma min välkammade kalufs och mina välpressade Dressman-kostymer är bladet mitt Kendo-katana, som jag kommer att använda för att försvara mig med om vi mot alla odds skulle råka träffas.

    SvaraRadera
  4. Hihi, du är lika rolig som du är söt Anders ;)

    Hittade ditt nummer i Elias telefonbok (det var inte så svårt, det stod överallt med en massa hjärtan ritade runt ditt namn). Vi får se om jag kanske hör av mig ;)

    SvaraRadera
  5. Roberta, satsa på Anders.

    SvaraRadera
  6. Lägg dig inte i detta, Hogge

    SvaraRadera