Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

lördag 28 maj 2011

Ville bara säga att jag älskar er :(

Jag läste precis på en trovärdig sida (http://vickoos.blogg.se/2011/may/domedagen-21-oktober.html) att jorden kommer gå under den 21 oktober i år! I ÅR! Jag kommer inte hinna se Trinity Henrietta börja skolan eller hjälpa Lars-Gunvald-Stinger att bli av med jobbiga flickvänner/herpes när han blir tonåring :(

Därför ville jag bara säga till er, mina läsare, barn, ex och släktingar, att jag älskar er så himla mycket :( <3 Om vi inte ses innan den 21 oktober ses vi i himmelen! (Kanske inte kusin Rutger, men så går det när man har sex med män i Iran).

3 kommentarer:

  1. Min brorsa, Jean-Claude, säger att jorden inte kommer att gå under förrän tidigast om ett år.

    SvaraRadera
  2. Hoppas Jean-Claes har rätt då :/

    SvaraRadera
  3. Vi älskar dig oxå Roberta.......

    SvaraRadera