Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

onsdag 8 juni 2011

Angående Sveriges nationaldag

Jo, i måndags var det ju Sveriges nationaldag och ni kanske tyckte att det var konstigt att jag inte skrev om vad jag gjorde då. Sanningen är att jag inte gjorde någonting!

Att fira Sverige, vifta med flaggor och sånt är VÄLDIGT kränkande mot invandrare :/
De har ju inget eget land att fira sin nationaldag och därför tycker jag det är hemskt att vi firar det. Det är faktiskt väldigt rasistiskt att vara stolt svensk och rasism är DÅLIGT!!! Dessutom har ju Sverige inte vunnit ett krig sedan medeltiden så vad har vi att fira?

Hoppas att ni förstår vad dumma ni är nu som är stolta över vårt land >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar