Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

onsdag 15 juni 2011

SMS från Elias #2

Hej alla :) Ni kommer få en uppdatering angående min sons student snart ;)
Fick dock ett SMS av Elias precis:

"BERTA

NÅGON BJÖD MIG PÅ NÅN JÄVLA DRYCK OCH NU HAR MIN PUNG SVÄLLT TILL 3 GÅNGER SIN NORMALA STORLEK PÅ EN HALVTIMME. KAN DU TA REDA PÅ VAD SOM HÄNDER?!? VÅGAR FAEN INTE VISA PERSONALEN MITT SKREV; SER UT SOM JAG HAR EN RÖD FOTBOLL I BYXORNA"

Elias, jag vet inte varför du måste skriva med stora bokstäver, det blir bara svårare att läsa då! Kul att höra av dig dock :)

4 kommentarer:

  1. Jag skulle ljuga om jag sa att jag saknar dig, men vad fan håller du på med i Svallby? Det är ju knäpptyst!

    SvaraRadera
  2. Robota! Mitt underliv värker. Kan du titta i Elias badrumsskåp om han har en burk märkt med "Jean-Claudes mirakelsalva mot värkande underliv"? Min egen burk är slut sen länge och den tillverkas inte längre. Tydligen anses det etiskt diskutabelt att använda fostervatten från kvinnor i tredje världen för att tilverka salvor.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr Anders, jag använde den sista burken till att få mina testiklar att återgå till sin normala, klementinaktiga storlek.

    SvaraRadera