Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

onsdag 29 juni 2011

Jag är tillbaka.

Då var man tillbaka till bloggen. Jag har faktiskt varit i Sverige i någon vecka, men mycket har hänt som har tvingat mig att undvika mitt hus och Svallby överhuvudtaget.
Vad som har hänt kan sammanfattas i dessa punkter.

1. Jag blev rånad på alla mina ägodelar andra veckan på Mallorca. Blev tvungen att jobba som springpojke/loverboy åt den lokala gängledaren för att få ihop pengar till att åka hem. Minnena är redan förträngda med hjälp av Jack Daniels och 40 brustabletter.

2. Det första jag fick höra när planet landade i Sverige var att jag har varit sparkad från Svallbyskolan sedan den 29 april.

3. Roberta hade använt min blogg till att skriva en massa skit och det gör mig så FÖRBANNAT JÄVLA ARG. DEN JÄVLA SATKÄRRINGEN SKA FAEN ALDRIG FÅ RÖRA NÅGOT JAG ÄGER DEN JÄVLA SUBBAN

4. Utan lön, jobb eller pengar på banken tvingas jag flytta hem till Roberta. Jag delar nu rum med 3 av Robertas barn; Svanterik, Bruce McArnold och Gunvor.

Skönt att vara i Sverige igen.

1 kommentar:

  1. Wilkommen tillbaka, Elias! You can be my wingman anytime (fast du får sova i eget rum)

    SvaraRadera