Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

söndag 13 mars 2011

50:e inlägget och VARFÖR KRISTENDOMEN MÅSTE RÄDDA SVERIGE

Detta blir mitt 50:e inlägg på denna blogg. För att fira denna händelse har jag köpt 4 "High Commissioner" från Systemet. Ska faen bli gött att smaka lite kvalitésdricka.

Men över till allvaret. Idag när jag var på väg till Systemet såg jag en sådan där muslimkvinna (mörkhyad, ringar i öronen etc) lämna Systemet med två kassar med, vad jag måste anta, äkta SVENSK sprit.

Nu har jag faenimej fått nog. Jag har FÖRSÖKT vara tolerant mot utlänningar så jävla länge. Först somalieungar på Svallbyskolan, sedan Fatima på JoDa och nu det här. Nu får det faenimej räcka. Om Sverige ska överleva som en SVENSK NATION så måste vi faen börja. Jag är inte riktigt jättereligiös men när vi står inför det största hotet sedan nazismen och jeansjackan så måste man faen ta tag i saker. Kristendomen är vårt största hopp mot denna invasion av främlingar och annorlunda kulturer. Kristendomen måste rädda Sverige.


Förresten, tänk på det här kära läsare:
Under min resa till Japan (näst bäst efter Sverige) så såg jag INGA muslimer eller såna människor. Helt plötsligt exploderar ett kärnkraftverk. Vem gillar att explodera saker? Muslimer.

I rest mine case.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar