Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

söndag 20 mars 2011

Bättre förr



Jag minns när Christer uppträde på Törringelund -89. Då var det ett jävla liv både bland publiken och i bandet och fy faen vad gött det var. Jag fick min första kyss under samma kväll av Berta från matbespisningen, ja jävlar vilka lökar hon hade. Och Beatrice från skolan hoppade upp på scenen och spydde ner Christer mitt under Guldgrävarsången! Det var tider det.
Idag håller Christer bara på med en massa skit som Meldodifestivalen och välgörenhetskit och han har ALRIG skänkt Törringelund -89 en tanke, det kan jag lova.

2 kommentarer:

  1. Nu är ju jag ingen dansbandskännare, men Vikingarna- var det de som hette Ultima Thule från början?

    SvaraRadera
  2. Nej, men det är också ett bra dansband.

    SvaraRadera