Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

tisdag 29 mars 2011

ANDERS?!

Anders Johanson, min livskamrat, bästa vän och sexuella rådgivare, har varit saknad i mer än en vecka nu. Jag har ringt varje kväll sen förra måndagen men har ännu har ingen svarat. Jag känner mig orolig att min enda vän är borta; efter min flytt till Mullberga kapade jag alla mina "vän"skapsband här i Svallby. De enda som vill höra av mig nu förtiden är Mor (betala dialysen), Roberta, några av grabbarna i Svallbypartiet och Syslöjds-Karin på Svallbyskolan. Hon har fina lökar.

2 kommentarer:

  1. märkligt, jag hörde av honom häromdagen!

    SvaraRadera
  2. Ligger lågt på grund av en dispyt med litauiska asfaltläggare. Ringer dig imorgon.

    SvaraRadera