Elias Dalén

Mitt foto
Svallby, Skåne, Sweden
41 år. Singel, f.d. högstadielärare. Har en mustasch (dubbel Valrossare).

torsdag 31 mars 2011

Köpte ny porslinshund


Under min vistelse i Mullberga förlorade jag mycket, bland annat min oskuld. Men jag förlorade också en stor del av min riktigt göttiga samling porslinshundar. En jävla brud som jag spenderade en natt med (en obekväm, kladdig natt) snodde och förstörde en hel jävla del ur min samling och sen dess har jag bara haft ett par slitna rottweilers i hallen, en pudel bredvid sängen och en bulldog i badrummet. Men idag hittat jag den här skönheten på en loppmarknad nära på Svabbvägen i Svallby. 400 riksdaler kostade den, men det var det faen värt!

PS: Bruden gjorde en hyllning till mig eller något skit. Det här var det sista jag hörde av henne: http://www.youtube.com/watch?v=1Cx9LjmbFE0&feature=channel_video_title

2 kommentarer:

  1. Den är oerhört vacker! Jag sitter just nu i en källare i en större stad (OBS- Inte Borås!) och äter en Gorbys pirog. Jag har haft det bättre. Eventuellt ska Taco-Anders (Anders Svensson) som absolut inte bor i Borås, bjuda mig på tacos imorgon. Han har tydligen ananas i sina tacos.
    Anders, INTE i Borås

    SvaraRadera